The Official WWE Thread - Part 26

+11
Pedram
zizzle
Casciavit
Onyx
Jay29
silver
M99
Kaladin
Firenze
Great Leader Sprucenuce
RealGunner
15 posters

Page 4 of 40 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Next

Go down

The Official WWE Thread - Part 26 - Page 4 Empty Re: The Official WWE Thread - Part 26

Post by RealGunner Tue Apr 19, 2016 10:17 pm

Nvm it became GOAT

Henchmen duo :bow:

RealGunner
Admin
Admin

Posts : 89084
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

The Official WWE Thread - Part 26 - Page 4 Empty Re: The Official WWE Thread - Part 26

Post by Great Leader Sprucenuce Tue Apr 19, 2016 10:18 pm

@RealGunner wrote:Nvm it became GOAT

Henchmen duo :bow:


You realize they are the bullet club btw hmm or at least two members of it hmm
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68812
Join date : 2011-06-05
Age : 31

Back to top Go down

The Official WWE Thread - Part 26 - Page 4 Empty Re: The Official WWE Thread - Part 26

Post by RealGunner Tue Apr 19, 2016 10:22 pm

Starting to like Miz more and more Laughing

Maryse is a great addition as well
RealGunner
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 89084
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

The Official WWE Thread - Part 26 - Page 4 Empty Re: The Official WWE Thread - Part 26

Post by Great Leader Sprucenuce Tue Apr 19, 2016 10:23 pm

Yeah was going to say that before, Maryse is great for Miz she's an amazing on screen character.

To the point that i don't actually mind seeing the Miz as part of the show, where as before i didn't care about him at all.
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68812
Join date : 2011-06-05
Age : 31

Back to top Go down

The Official WWE Thread - Part 26 - Page 4 Empty Re: The Official WWE Thread - Part 26

Post by Onyx Tue Apr 19, 2016 10:24 pm

Maryse was divas champion in her first run. hmm

Onyx
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : Real Madrid
Posts : 40090
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

The Official WWE Thread - Part 26 - Page 4 Empty Re: The Official WWE Thread - Part 26

Post by Onyx Tue Apr 19, 2016 10:26 pm

Conor McGregor apparently retiring from UFC. In b4 Vince signs him up. hmm

Onyx
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : Real Madrid
Posts : 40090
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

The Official WWE Thread - Part 26 - Page 4 Empty Re: The Official WWE Thread - Part 26

Post by RealGunner Tue Apr 19, 2016 10:27 pm

I love Cesaro Laughing
RealGunner
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 89084
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

The Official WWE Thread - Part 26 - Page 4 Empty Re: The Official WWE Thread - Part 26

Post by Great Leader Sprucenuce Tue Apr 19, 2016 10:29 pm

@Onyx wrote:Maryse was divas champion in her first run. hmm


She won't this time though, not that i don't think she should but she doesn't want to.

Apparently she's always wanted to play this role with Miz and that's why she came back, doubt you'll ever see her in the ring again.

Not that i'm complaining, i think she's great either way.
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68812
Join date : 2011-06-05
Age : 31

Back to top Go down

The Official WWE Thread - Part 26 - Page 4 Empty Re: The Official WWE Thread - Part 26

Post by RealGunner Tue Apr 19, 2016 10:43 pm

Cesaro is legit amazing. Great match between league of jobbers + Miz and Cesaro + new day


some absolute jobber tag team debuting against usos
RealGunner
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 89084
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

The Official WWE Thread - Part 26 - Page 4 Empty Re: The Official WWE Thread - Part 26

Post by Great Leader Sprucenuce Tue Apr 19, 2016 10:44 pm

I hate the League of Nations Laughing everytime they come out the fun factor of the whole show ( no matter if it's been good or bad ) get's 10 times worse Laughing

Unbelievably boring.
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68812
Join date : 2011-06-05
Age : 31

Back to top Go down

The Official WWE Thread - Part 26 - Page 4 Empty Re: The Official WWE Thread - Part 26

Post by Jay29 Tue Apr 19, 2016 10:49 pm

They don't do anything but take up space, and nobody gives a damn about them individually and even less of a damn as a unit Laughing

Jay29
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Sevilla
Posts : 19973
Join date : 2011-06-05
Age : 28

Back to top Go down

The Official WWE Thread - Part 26 - Page 4 Empty Re: The Official WWE Thread - Part 26

Post by Firenze Tue Apr 19, 2016 10:50 pm


saved, gonna get a lot of use Proud
Firenze
Firenze
the Bloody-Nine

Club Supported : Manchester United
Posts : 32707
Join date : 2012-04-25

Back to top Go down

The Official WWE Thread - Part 26 - Page 4 Empty Re: The Official WWE Thread - Part 26

Post by RealGunner Tue Apr 19, 2016 10:56 pm

Was actually a good raw. Enjoyed the last 3 RAWS now.


RealGunner
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 89084
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

The Official WWE Thread - Part 26 - Page 4 Empty Re: The Official WWE Thread - Part 26

Post by Great Leader Sprucenuce Tue Apr 19, 2016 10:59 pm

Agreed, my only real issue with it was I think there was too many tag team matches.

Teddy long would have been proud Molenation but yeah it was good overall.
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68812
Join date : 2011-06-05
Age : 31

Back to top Go down

The Official WWE Thread - Part 26 - Page 4 Empty Re: The Official WWE Thread - Part 26

Post by RealGunner Tue Apr 19, 2016 11:01 pm

Yea I skip those.

RealGunner
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 89084
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

The Official WWE Thread - Part 26 - Page 4 Empty Re: The Official WWE Thread - Part 26

Post by Onyx Tue Apr 19, 2016 11:08 pm

It's more about the length of matches imo. If tag matches were 5 mins max no commercials and with a storyline, they'd be fine.

Onyx
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : Real Madrid
Posts : 40090
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

The Official WWE Thread - Part 26 - Page 4 Empty Re: The Official WWE Thread - Part 26

Post by Great Leader Sprucenuce Tue Apr 19, 2016 11:10 pm

Most of them are not much more than that tbh, problem is there was about 4 of them Laughing
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68812
Join date : 2011-06-05
Age : 31

Back to top Go down

The Official WWE Thread - Part 26 - Page 4 Empty Re: The Official WWE Thread - Part 26

Post by RealGunner Tue Apr 19, 2016 11:11 pm

Bray was missed.

Also given up on Apollo Crews the min i heard him talk. He is going back to NXT in few weeks. Has literally nothing but power and athleticism
RealGunner
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 89084
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

The Official WWE Thread - Part 26 - Page 4 Empty Re: The Official WWE Thread - Part 26

Post by Great Leader Sprucenuce Tue Apr 19, 2016 11:12 pm

Got legit injured on a house show RG, calf injury no word on how long though.

Hopefully not long.
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68812
Join date : 2011-06-05
Age : 31

Back to top Go down

The Official WWE Thread - Part 26 - Page 4 Empty Re: The Official WWE Thread - Part 26

Post by M99 Tue Apr 19, 2016 11:19 pm

RG what are your thoughts on Enzo and Cass hmm You still think they suck?
M99
M99
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : AC Milan
Posts : 30034
Join date : 2011-06-06
Age : 98

Back to top Go down

The Official WWE Thread - Part 26 - Page 4 Empty Re: The Official WWE Thread - Part 26

Post by Great Leader Sprucenuce Tue Apr 19, 2016 11:20 pm

Don't remember RG saying that hmm
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68812
Join date : 2011-06-05
Age : 31

Back to top Go down

The Official WWE Thread - Part 26 - Page 4 Empty Re: The Official WWE Thread - Part 26

Post by RealGunner Tue Apr 19, 2016 11:26 pm

Think I called them jobbers or something. Which I do for 80% of the guys tbf


I have no opinion on them tbh. I neither like them or dislike them.
RealGunner
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 89084
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

The Official WWE Thread - Part 26 - Page 4 Empty Re: The Official WWE Thread - Part 26

Post by RealGunner Tue Apr 19, 2016 11:39 pm

Btw Glad you had fun ES. Shame GL promotion got buried by wwe.

btw what do they do in between matches? play music or show some videos?
RealGunner
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 89084
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

The Official WWE Thread - Part 26 - Page 4 Empty Re: The Official WWE Thread - Part 26

Post by M99 Tue Apr 19, 2016 11:42 pm

I think they show ads on the big screen.

It looks likely I will be home this August too. There's a chance I might stay in NY. If I do, I'm going to Summerslam.
M99
M99
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : AC Milan
Posts : 30034
Join date : 2011-06-06
Age : 98

Back to top Go down

The Official WWE Thread - Part 26 - Page 4 Empty Re: The Official WWE Thread - Part 26

Post by Kaladin Wed Apr 20, 2016 12:13 am

@RealGunner wrote:Btw Glad you had fun ES. Shame GL promotion got buried by wwe.

btw what do they do in between matches? play music or show some videos?


The arena goes lights out and they play tapout ads, network promos, stuff like camp wwe, total divas etc, some other random ads like those 2 guys on the beach

Kaladin
Kaladin
Stormblessed

Club Supported : Real Madrid
Posts : 24207
Join date : 2012-06-28
Age : 28

Back to top Go down

The Official WWE Thread - Part 26 - Page 4 Empty Re: The Official WWE Thread - Part 26

Post by RealGunner Wed Apr 20, 2016 12:25 am

You talk to anyone there lol?
RealGunner
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 89084
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

The Official WWE Thread - Part 26 - Page 4 Empty Re: The Official WWE Thread - Part 26

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 40 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum