Semi-Final: Brazil v Germany

Page 2 of 18 Previous  1, 2, 3 ... 10 ... 18  Next

Go down

Who'll win?

Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Vote_lcap34%Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Vote_rcap 34% 
[ 20 ]
Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Vote_lcap66%Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Vote_rcap 66% 
[ 39 ]
 
Total Votes : 59
 

Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Empty Re: Semi-Final: Brazil v Germany

Post by LeSwagg James Sat Jul 05, 2014 12:01 am

Congratulations Germany on winning the 2014 World Cup

LeSwagg James
Fan Favorite
Fan Favorite

Posts : 6587
Join date : 2011-06-06

Back to top Go down

Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Empty Re: Semi-Final: Brazil v Germany

Post by Insoucious Sat Jul 05, 2014 12:02 am

Congratulations Netherlands on being the runner-up.
Insoucious
Insoucious
Prospect
Prospect

Posts : 102
Join date : 2014-06-10

Back to top Go down

Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Empty Re: Semi-Final: Brazil v Germany

Post by zigra Sat Jul 05, 2014 12:04 am

Betty La Fea wrote:Laughing  @ only 3 of us voting for Brazil.

Me,Ganso, and elitedam?


No me  Cool (yeah I know there are 5 now but I think it was 3 after I voted  What a Face )
zigra
zigra
First Team
First Team

Club Supported : Ajax
Posts : 4238
Join date : 2013-08-15

Back to top Go down

Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Empty Re: Semi-Final: Brazil v Germany

Post by Robespierre Sat Jul 05, 2014 12:05 am

Gil agrees anyway.
All the NTs who host  the WC are helped in WC history , who more  (South Korea 2002 Laughing) who less.
Brazil had a ridicolus penalty in first match , but for the rest it was enough standard if we consider the WCs.
If Brazil will win the cup it can be sad for the game style expressed not exactly worthy of Brazil , or for other things, but I don't see conspiracy and total farce.


Last edited by Robespierre on Sat Jul 05, 2014 12:06 am; edited 1 time in total
Robespierre
Robespierre
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Inter Milan
Posts : 16255
Join date : 2013-11-22
Age : 31

Back to top Go down

Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Empty Re: Semi-Final: Brazil v Germany

Post by Tomwin Lannister Sat Jul 05, 2014 12:06 am

@urbaNRoots wrote:If you're looking for justice you've come to the wrong place... just ask Algeria.


looooooool

Germany Martell "I will be your champion"
Tomwin Lannister
Tomwin Lannister
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Juventus
Posts : 26891
Join date : 2011-06-05
Age : 80

Back to top Go down

Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Empty Re: Semi-Final: Brazil v Germany

Post by Gil Sat Jul 05, 2014 12:08 am

@Insoucious wrote:
@Gil wrote:Conspiracy theorists have completely ruined this World Cup for me. Where were these idiots in the Holland-Mexico game?


Where is the idiot who said France wouldn't get past group stages and would do a crap tournament?

You were lucky to beat Nigeria and were utter shit against an average German team you clown.
Gil
Gil
Fan Favorite
Fan Favorite

Club Supported : Manchester United
Posts : 9447
Join date : 2011-06-06
Age : 29

Back to top Go down

Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Empty Re: Semi-Final: Brazil v Germany

Post by Tomwin Lannister Sat Jul 05, 2014 12:09 am

Oooooooh, shit's going down
Tomwin Lannister
Tomwin Lannister
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Juventus
Posts : 26891
Join date : 2011-06-05
Age : 80

Back to top Go down

Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Empty Re: Semi-Final: Brazil v Germany

Post by Gil Sat Jul 05, 2014 12:10 am

Where is this German hype coming from by the way? They've been shit in nearly every game since Portugal and this is against average teams.

At least Brazil have beaten two of the toughest teams in the tournament.
Gil
Gil
Fan Favorite
Fan Favorite

Club Supported : Manchester United
Posts : 9447
Join date : 2011-06-06
Age : 29

Back to top Go down

Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Empty Re: Semi-Final: Brazil v Germany

Post by zigra Sat Jul 05, 2014 12:12 am

@Gil wrote:Where is this German hype coming from by the way? They've been shit in nearly every game since Portugal and this is against average teams.

At least Brazil have beaten two of the toughest teams in the tournament.

So much this  Thumbs up 
They certainly can beat Brazil but I don't know why people act as if they have to win this game. Just a few days ago they didn't manage to beat effing ALGERIA in 90 minutes.
zigra
zigra
First Team
First Team

Club Supported : Ajax
Posts : 4238
Join date : 2013-08-15

Back to top Go down

Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Empty Re: Semi-Final: Brazil v Germany

Post by Hapless_Hans Sat Jul 05, 2014 12:14 am

@Gil wrote:Where is this German hype coming from by the way? They've been shit in nearly every game since Portugal against average teams.

At least Brazil have beaten two of the toughest teams in the tournament.


I can tell you that exactly.
The German hype is coming from the fact we won a game a couple of hours ago.
Before the game we were deemed probable to go out against a strong France, who now after the game are deemed shit, inexperienced and not worth more than the quarters.

Also apparently people dislike Brazil even more than they dislike Germany, which is a bit harsh on our Brazilian brothers and sisters tbh.

We'll win this though, I'm actually pretty confident about that.


Last edited by Hapless_Hans on Sat Jul 05, 2014 12:16 am; edited 1 time in total
Hapless_Hans
Hapless_Hans
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : AC Milan
Posts : 32801
Join date : 2013-09-17

Back to top Go down

Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Empty Re: Semi-Final: Brazil v Germany

Post by Insoucious Sat Jul 05, 2014 12:16 am

@Gil wrote:
@Insoucious wrote:
@Gil wrote:Conspiracy theorists have completely ruined this World Cup for me. Where were these idiots in the Holland-Mexico game?


Where is the idiot who said France wouldn't get past group stages and would do a crap tournament?

You were lucky to beat Nigeria and were utter shit against an average German team you clown.


You can insult France as much as you want because I don't give a shit about your biased and meaningless opinion #SayNoToRacism

Your predictions about France seem very accurate though, I'm going to call you Nostradamus from now on.
Insoucious
Insoucious
Prospect
Prospect

Posts : 102
Join date : 2014-06-10

Back to top Go down

Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Empty Re: Semi-Final: Brazil v Germany

Post by Jonathan28 Sat Jul 05, 2014 12:16 am

Germany have been so shit since Portugal, their defence is garbage.

Brazil to win this, with or without Neymar.
Jonathan28
Jonathan28
First Team
First Team

Club Supported : Barcelona
Posts : 1917
Join date : 2011-07-31
Age : 29

Back to top Go down

Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Empty Re: Semi-Final: Brazil v Germany

Post by Tomwin Lannister Sat Jul 05, 2014 12:17 am

@Hapless_Hans wrote:
@Gil wrote:Where is this German hype coming from by the way? They've been shit in nearly every game since Portugal against average teams.

At least Brazil have beaten two of the toughest teams in the tournament.


I can tell you that exactly.
The German hype is coming from the fact we won a game a couple of hours ago.
Before the game we were deemed probable to go out against a strong France, who now after the game are deemed shit, inexperienced and not worth more than the quarters.

Also apparently people dislike Brazil even more than they dislike Germany, which is a bit harsh on our Brazilian brothers and sisters tbh.

We'll win this though, I'm actually pretty confident about that.


Welcome to GL brah, teams never win because they played well it's almost always because the other team are crap.
Tomwin Lannister
Tomwin Lannister
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Juventus
Posts : 26891
Join date : 2011-06-05
Age : 80

Back to top Go down

Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Empty Re: Semi-Final: Brazil v Germany

Post by Pedram Sat Jul 05, 2014 12:22 am

Germany to scrape a 1-0 win.
Pedram
Pedram
Fan Favorite
Fan Favorite

Club Supported : Real Madrid
Posts : 6571
Join date : 2011-06-06
Age : 30

Back to top Go down

Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Empty Re: Semi-Final: Brazil v Germany

Post by Ganso Sat Jul 05, 2014 12:23 am

I dont know where this internet logic of us not deserving to be in the semifinal is coming from.we were overall better than chile, we destroyed Colombia today in the first half and ptb in the second.Germany have been just as bad as us, if not worse considering expectations.And to top it all off a lot of people are saying that the refs are carrying us Laughing
Ganso
Ganso
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : AC Milan
Posts : 15522
Join date : 2011-06-05
Age : 27

Back to top Go down

Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Empty Re: Semi-Final: Brazil v Germany

Post by Mr_Puyol Sat Jul 05, 2014 12:27 am

http://i1.minus.com/ibfACfsarRlZES.jpg

Not sure if it's Nerman hmm 
Mr_Puyol
Mr_Puyol
Starlet
Starlet

Club Supported : Corinthians
Posts : 844
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Empty Re: Semi-Final: Brazil v Germany

Post by Hapless_Hans Sat Jul 05, 2014 12:28 am

@Tomwin Lannister wrote:
@Hapless_Hans wrote:
@Gil wrote:Where is this German hype coming from by the way? They've been shit in nearly every game since Portugal against average teams.

At least Brazil have beaten two of the toughest teams in the tournament.


I can tell you that exactly.
The German hype is coming from the fact we won a game a couple of hours ago.
Before the game we were deemed probable to go out against a strong France, who now after the game are deemed shit, inexperienced and not worth more than the quarters.

Also apparently people dislike Brazil even more than they dislike Germany, which is a bit harsh on our Brazilian brothers and sisters tbh.

We'll win this though, I'm actually pretty confident about that.


Welcome to GL brah, teams never win because they played well it's almost always because the other team are crap.


Yes, it seems like that.

The thing that I really don't understand is some people's apparent need to make these constant definitive reevaluations after each game lol.

Because if two teams meet which you'd rate roughly equally strong before the game, 50:50 - and then one team wins (because in a knockout game one team WILL win lol), why must that mean that you have to be revisionist about the chances and claim the losing team was worse all along?
Doesn't make sense.
Even 50:50 decisions will come to a decision, lol.
"Heads or tails? hmm hard to decide, I'd say it's 50:50". - *coin thrown* "Oh it's heads - well no wonder, I've always known tails is shit lol"
Hapless_Hans
Hapless_Hans
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : AC Milan
Posts : 32801
Join date : 2013-09-17

Back to top Go down

Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Empty Re: Semi-Final: Brazil v Germany

Post by julias Sat Jul 05, 2014 1:07 am

@Hapless_Hans wrote:
@Tomwin Lannister wrote:
@Hapless_Hans wrote:


I can tell you that exactly.
The German hype is coming from the fact we won a game a couple of hours ago.
Before the game we were deemed probable to go out against a strong France, who now after the game are deemed shit, inexperienced and not worth more than the quarters.

Also apparently people dislike Brazil even more than they dislike Germany, which is a bit harsh on our Brazilian brothers and sisters tbh.

We'll win this though, I'm actually pretty confident about that.


Welcome to GL brah, teams never win because they played well it's almost always because the other team are crap.


Yes, it seems like that.

The thing that I really don't understand is some people's apparent need to make these constant definitive reevaluations after each game lol.

Because if two teams meet which you'd rate roughly equally strong before the game, 50:50 - and then one team wins (because in a knockout game one team WILL win lol), why must that mean that you have to be revisionist about the chances and claim the losing team was worse all along?
Doesn't make sense.
Even 50:50 decisions will come to a decision, lol.
"Heads or tails? hmm hard to decide, I'd say it's 50:50". - *coin thrown* "Oh it's heads - well no wonder, I've always known tails is shit lol"


 rofl rofl rofl 
julias
julias
First Team
First Team

Club Supported : Arsenal
Posts : 1121
Join date : 2011-06-12
Age : 33

Back to top Go down

Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Empty Re: Semi-Final: Brazil v Germany

Post by Tomwin Lannister Sat Jul 05, 2014 1:09 am

Loooooool, same logic applies to players

Lost count over how many legit players have been dismissed by local experts after a poor 45 minute game.

'Cuadrado can't dribble and Pogba's worth 20M max'


Proud
Tomwin Lannister
Tomwin Lannister
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Juventus
Posts : 26891
Join date : 2011-06-05
Age : 80

Back to top Go down

Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Empty Re: Semi-Final: Brazil v Germany

Post by Freeza Sat Jul 05, 2014 1:16 am

@Ganso, the argument is not that Brazil is not deserving of going through. It's more like that this game vs Colombia and the game against Croatia has been majorly affected by the referees poor decisions. Brazil may have been the better team in both matches, but the other teams still had their chances until the ref screwed them.
Freeza
Freeza
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Tottenham HotSpurs
Posts : 23300
Join date : 2011-06-06
Age : 27

Back to top Go down

Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Empty Re: Semi-Final: Brazil v Germany

Post by Mamad Sat Jul 05, 2014 1:18 am

Marcelo got this don't worry.
Mamad
Mamad
First Team
First Team

Club Supported : Real Madrid
Posts : 3637
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Empty Re: Semi-Final: Brazil v Germany

Post by Gil Sat Jul 05, 2014 1:49 am

Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 23Oscar-1

Step up and be the one to win Brazil their 6th on their own soil you piece of shit. Become the modern day version of Garrincha and forever cement your legacy in Brazilan and World Cup folklore.

Is that too much to ask? :facepalm:

Just two games of James-esque performances ffs.
Gil
Gil
Fan Favorite
Fan Favorite

Club Supported : Manchester United
Posts : 9447
Join date : 2011-06-06
Age : 29

Back to top Go down

Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Empty Re: Semi-Final: Brazil v Germany

Post by Robespierre Sat Jul 05, 2014 1:52 am

@Tomwin Lannister wrote:Loooooool, same logic applies to players

Lost count over how many legit players have been dismissed by local experts after a poor 45 minute game.

'Cuadrado can't dribble and Pogba's worth 20M max'


Proud


Laughing
Robespierre
Robespierre
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Inter Milan
Posts : 16255
Join date : 2013-11-22
Age : 31

Back to top Go down

Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Empty Re: Semi-Final: Brazil v Germany

Post by El Gunner Sat Jul 05, 2014 8:42 am

@Gil wrote:Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 23Oscar-1

Step up and be the one to win Brazil their 6th on their own soil you piece of shit. Become the modern day version of Garrincha and forever cement your legacy in Brazilan and World Cup folklore.

Is that too much to ask? :facepalm:

Just two games of James-esque performances ffs.

Not capable.
El Gunner
El Gunner
An Oakland City Warrior

Club Supported : Arsenal
Posts : 18818
Join date : 2011-06-05
Age : 24

Back to top Go down

Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Empty Re: Semi-Final: Brazil v Germany

Post by zenmaster Sat Jul 05, 2014 9:22 am

Before the WC i was hoping goosebumps performance by Germany , but they have been controlled , attack minded but ineffective and poor. I did not expected much from Brazil this WC but since they are playing in their home ground + with Neymar - Silva form they are surviving.

On paper its Germany to shine but in football you never know. Oscar Hulk Luiz to make history if they can.
zenmaster
zenmaster
Starlet
Starlet

Club Supported : Barcelona
Posts : 618
Join date : 2014-05-01

Back to top Go down

Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Empty Re: Semi-Final: Brazil v Germany

Post by rwo power Sat Jul 05, 2014 10:59 am

Well, Germany were ineffective enough to get into the semi final. Mind you, we do create sufficient amounts of chances - now let's just hope that in the next match, there will be fewer sitters missed.
rwo power
rwo power
Super Moderator
Super Moderator

Club Supported : Asante Kotoko
Posts : 20978
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Semi-Final: Brazil v Germany - Page 2 Empty Re: Semi-Final: Brazil v Germany

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 18 Previous  1, 2, 3 ... 10 ... 18  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum