Estigarribia- "This is a huge step for my career. Juve wouldn't have signed me if I was non-EU, my Italian passport was decisive."  Hitskin_logo Hitskin.com

This is a Hitskin.com skin preview
Install the skinReturn to the skin page


Estigarribia- "This is a huge step for my career. Juve wouldn't have signed me if I was non-EU, my Italian passport was decisive."

3 posters

Go down

Estigarribia- "This is a huge step for my career. Juve wouldn't have signed me if I was non-EU, my Italian passport was decisive."  Empty Estigarribia- "This is a huge step for my career. Juve wouldn't have signed me if I was non-EU, my Italian passport was decisive."

Post by DeviAngel Sun Aug 28, 2011 12:05 pm

Thats from twitter ....so he is coming Smile) he has Italian passport
DeviAngel
DeviAngel
Admin
Admin

Club Supported : Liverpool
Posts : 21324
Join date : 2011-06-05
Age : 124

Back to top Go down

Estigarribia- "This is a huge step for my career. Juve wouldn't have signed me if I was non-EU, my Italian passport was decisive."  Empty Re: Estigarribia- "This is a huge step for my career. Juve wouldn't have signed me if I was non-EU, my Italian passport was decisive."

Post by DeviAngel Sun Aug 28, 2011 12:07 pm

http://juventiknows.com/marcelo-estigarribia-if-you-don%E2%80%99t-know-you-better-ask-somebody/
DeviAngel
DeviAngel
Admin
Admin

Club Supported : Liverpool
Posts : 21324
Join date : 2011-06-05
Age : 124

Back to top Go down

Estigarribia- "This is a huge step for my career. Juve wouldn't have signed me if I was non-EU, my Italian passport was decisive."  Empty Re: Estigarribia- "This is a huge step for my career. Juve wouldn't have signed me if I was non-EU, my Italian passport was decisive."

Post by pasquale22 Sun Aug 28, 2011 12:27 pm

Thanks for the link Devi. I like his height, good size for a winger
pasquale22
pasquale22
First Team
First Team

Club Supported : Liverpool
Posts : 2329
Join date : 2011-06-07
Age : 31

Back to top Go down

Estigarribia- "This is a huge step for my career. Juve wouldn't have signed me if I was non-EU, my Italian passport was decisive."  Empty Re: Estigarribia- "This is a huge step for my career. Juve wouldn't have signed me if I was non-EU, my Italian passport was decisive."

Post by Eivindo Sun Aug 28, 2011 7:16 pm

he is Italian descendant I guess?
Eivindo
Eivindo
First Team
First Team

Club Supported : AC Milan
Posts : 2742
Join date : 2011-06-07
Age : 36

Back to top Go down

Estigarribia- "This is a huge step for my career. Juve wouldn't have signed me if I was non-EU, my Italian passport was decisive."  Empty Re: Estigarribia- "This is a huge step for my career. Juve wouldn't have signed me if I was non-EU, my Italian passport was decisive."

Post by Guest Sun Aug 28, 2011 7:17 pm

Eivindo wrote:he is Italian descendant I guess?

Not surprising :coffee:

Guest
Guest


Back to top Go down

Estigarribia- "This is a huge step for my career. Juve wouldn't have signed me if I was non-EU, my Italian passport was decisive."  Empty Re: Estigarribia- "This is a huge step for my career. Juve wouldn't have signed me if I was non-EU, my Italian passport was decisive."

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum