The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Page 22 of 40 Previous  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Next

Go down

The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 Empty Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Great Leader Sprucenuce on Sat Jun 16, 2018 12:46 am

That's a photoshop hmm

Also as i stated on twitter, that team would be terrible because 3 v 5 is against the rules and they'd automatically have to forfeit. hmm

Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Posts : 68193
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 Empty Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by El Gunner on Sat Jun 16, 2018 12:48 am

The great BLUE and GOLD is beating that team! Tweet that shit to Bleacher Report.

_________________
The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 You_ar10
El Gunner
El Gunner
An Oakland City Warrior

Club Supported : Arsenal
Posts : 16800
Join date : 2011-06-05
Age : 23

Back to top Go down

The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 Empty Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Great Leader Sprucenuce on Sat Jun 16, 2018 12:50 am

rofl Lonzo would be immediately shipped out the door if that team ever happens.

Lebron ain't got not time for kids tbh.
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68193
Join date : 2011-06-05
Age : 30

Back to top Go down

The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 Empty Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Freeza on Sat Jun 16, 2018 12:58 am

@Great Leader Sprucenuce wrote:rofl Lonzo would be immediately shipped out the door if that team ever happens.

Lebron ain't got not time for kids tbh.


No he wouldn't. His value right now is too low to trade him for anything. He's not getting shipped out in any case.

Ingram and Kuzma are most likely the ones that are gone in a trade with two picks.

Also. Hard to find any PG better than Lonzo for that price. But yeah, sure, LeBron hates young players, much better to get these old dudes like J.R. And George Hill. Worked well last time.

No way Magic is letting LeBron run the operation like he did other places. He's too alpha for that shit.

_________________
hmm:
Freeza
Freeza
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Inter Milan
Posts : 22551
Join date : 2011-06-06
Age : 26

Back to top Go down

The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 Empty Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Freeza on Sat Jun 16, 2018 1:02 am

@Great Leader Sprucenuce wrote:That's a photoshop hmm

Also as i stated on twitter, that team would be terrible because 3 v 5 is against the rules and they'd automatically have to forfeit. hmm


Pls stop. We can just field any other two without a bench.

A team with only five players can't foul out Molenation

_________________
hmm:
Freeza
Freeza
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Inter Milan
Posts : 22551
Join date : 2011-06-06
Age : 26

Back to top Go down

The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 Empty Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Freeza on Sat Jun 16, 2018 1:02 am

@El Gunner wrote:The great BLUE and GOLD is beating that team! Tweet that shit to Bleacher Report.


Agreed

These Blue and Gold will win hmm
The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 Ctyp-jerseyboys

_________________
hmm:
Freeza
Freeza
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Inter Milan
Posts : 22551
Join date : 2011-06-06
Age : 26

Back to top Go down

The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 Empty Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by El Gunner on Sat Jun 16, 2018 1:22 am

Is Magic really going to risk going head to head with the Warriors just for the next few seasons by getting that specific team, and then they might not even win, for the chance of building a much more younger and hungry team that will have chemistry and compete for much longer after the Warriors break up? hmm

_________________
The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 You_ar10
El Gunner
El Gunner
An Oakland City Warrior

Club Supported : Arsenal
Posts : 16800
Join date : 2011-06-05
Age : 23

Back to top Go down

The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 Empty Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Great Leader Sprucenuce on Sat Jun 16, 2018 1:24 am

@El Gunner wrote:Is Magic really going to risk going head to head with the Warriors just for the next few seasons by getting that specific team, and then they might not even win, for the chance of building a much more younger and hungry team that will have chemistry and compete for much longer after the Warriors break up? hmm


No one with sense is waiting that long lol. This isn't like waiting for Lebron to retire, Golden State are all in their 20s.

Doing what you describe is basically throwing away 5+ years of basketball, no GM with any sort cap room and assets is waiting around lol.

Only bad franchises are doing that.
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68193
Join date : 2011-06-05
Age : 30

Back to top Go down

The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 Empty Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Luca on Sat Jun 16, 2018 1:27 am

As if LeBron would join the Lakers without such assurances in the first place.

And yes, absolutely. LeBron is one of the best players of all time. If you have a chance to sign him on your team, you do it. This season demonstrated exactly why. 82 games strong, shit team which was traded for another shit team. 2x 7 game series in the playoffs, multiple 40 point games, a 50 point game in the finals and one broken hand (thanks JR).
Luca
Luca
J Council Master

Club Supported : Juventus
Posts : 13816
Join date : 2011-06-05
Age : 27

Back to top Go down

The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 Empty Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Freeza on Sat Jun 16, 2018 1:29 am

@El Gunner wrote:Is Magic really going to risk going head to head with the Warriors just for the next few seasons by getting that specific team, and then they might not even win, for the chance of building a much more younger and hungry team that will have chemistry and compete for much longer after the Warriors break up? hmm


You're writing this as if Paul George and Kawhi aren't younger than all your stars though hmm

And we've got the cap, which under any circumstance need to be used this season or next.

If we don't use cap on FA these next two windows we'll end up using it on re-signing, which is something you want to go over the cap to do.

_________________
hmm:
Freeza
Freeza
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Inter Milan
Posts : 22551
Join date : 2011-06-06
Age : 26

Back to top Go down

The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 Empty Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Freeza on Sat Jun 16, 2018 1:29 am

@Luca wrote:As if LeBron would join the Lakers without such assurances in the first place.

And yes, absolutely. LeBron is one of the best players of all time. If you have a chance to sign him on your team, you do it. This season demonstrated exactly why. 82 games strong, shit team which was traded for another shit team. 2x 7 game series in the playoffs, multiple 40 point games, a 50 point game in the finals and one broken hand (thanks JR).


Without which assurance?

_________________
hmm:
Freeza
Freeza
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Inter Milan
Posts : 22551
Join date : 2011-06-06
Age : 26

Back to top Go down

The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 Empty Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Great Leader Sprucenuce on Sat Jun 16, 2018 1:34 am

I don't like Stephen A but this is *bleep* hilarious rofl



I agree with him too tbh, the excuses coming out of Kawhi's camp is *bleep* ridiculous.
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68193
Join date : 2011-06-05
Age : 30

Back to top Go down

The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 Empty Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Freeza on Sat Jun 16, 2018 1:37 am

When Woj tweeted about Kawhi:



_________________
hmm:
Freeza
Freeza
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Inter Milan
Posts : 22551
Join date : 2011-06-06
Age : 26

Back to top Go down

The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 Empty Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Luca on Sat Jun 16, 2018 1:38 am

@Freeza wrote:
@Luca wrote:As if LeBron would join the Lakers without such assurances in the first place.

And yes, absolutely. LeBron is one of the best players of all time. If you have a chance to sign him on your team, you do it. This season demonstrated exactly why. 82 games strong, shit team which was traded for another shit team. 2x 7 game series in the playoffs, multiple 40 point games, a 50 point game in the finals and one broken hand (thanks JR).


Without which assurance?


That it won't be him and a bunch of young guys. If he comes, it will be to a team capable of competing. If that means, George, LeBron and sacrificing players like Ingram/Kuzma for more experienced players then obviously that will happen. I'm just echoing what you've already stated but I'd go further and say I wouldn't be too surprised if Lonzo were to go, only if it made sense though.

@Great Leader Sprucenuce wrote:I don't like Stephen A but this is *bleep* hilarious rofl



I agree with him too tbh, the excuses coming out of Kawhi's camp is *bleep* ridiculous.


I love Stephen A, too funny, but only in these kind of doses
Luca
Luca
J Council Master

Club Supported : Juventus
Posts : 13816
Join date : 2011-06-05
Age : 27

Back to top Go down

The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 Empty Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Great Leader Sprucenuce on Sat Jun 16, 2018 1:40 am

Yeah agree with Luca, same reason he went back to Cleveland.

There's no way in hell he would have gone back there with Kyrie, Waiters and the crew ffs.

Whatever we may think of him now, that Love trade was key for him going back there.
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68193
Join date : 2011-06-05
Age : 30

Back to top Go down

The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 Empty Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by El Gunner on Sat Jun 16, 2018 1:44 am

If out of all those players, and possible recruitments, I think Kawhi is most likely Lakers bound.

_________________
The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 You_ar10
El Gunner
El Gunner
An Oakland City Warrior

Club Supported : Arsenal
Posts : 16800
Join date : 2011-06-05
Age : 23

Back to top Go down

The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 Empty Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Luca on Sat Jun 16, 2018 1:46 am

@Great Leader Sprucenuce wrote:Yeah agree with Luca, same reason he went back to Cleveland.

There's no way in hell he would have gone back there with Kyrie, Waiters and the crew ffs.

Whatever we may think of him now, that Love trade was key for him going back there.


Even traded Wiggins away instantly, kind of tells you all you need to know. Even more so when you consider this was LeBron a few years younger, at 33 he's definitely not going this route, no time.

@El Gunner wrote:If out of all those players, and possible recruitments, I think Kawhi is most likely Lakers bound.


I don't think so. I think Spurs could be very spiteful here
Luca
Luca
J Council Master

Club Supported : Juventus
Posts : 13816
Join date : 2011-06-05
Age : 27

Back to top Go down

The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 Empty Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Freeza on Sat Jun 16, 2018 1:48 am

I don't think Lonzo is too good to trade though. I just think his value right now, is at the lowest it's ever going to be. There's absolutely no reason to trade him now when his value is what it is right now.

Ingram is 100% going to be moved if it happens imo. He's our best player, but everyone of PG, Kawhi and LB are in his position.

Trading Lonzo would be like trading Ingram last season when he shot 39 fg% and looked terrible at times. It would be like trading Fultz now.

It's like selling stocks during a huge slump. Probably not the best idea.

Gonna have to be something like this

The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 Screen10

Then add a lot of picks to that.

Kawhi will have to demand Lakers only trade and reject extending with other teams. He has to hope Spurs will do right by him after f'ing him over with the injury.

_________________
hmm:
Freeza
Freeza
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Inter Milan
Posts : 22551
Join date : 2011-06-06
Age : 26

Back to top Go down

The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 Empty Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Great Leader Sprucenuce on Sat Jun 16, 2018 1:48 am

Yeah i wouldn't be surprised if Spurs trade him to someone else.

Boston or Philly wouldn't shock me in the slightest, Spurs organization are not Cleveland.

It's going to be dealt very differently than how Kyrie's trade was.
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68193
Join date : 2011-06-05
Age : 30

Back to top Go down

The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 Empty Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Freeza on Sat Jun 16, 2018 1:50 am

Anyone suggesting they'd trade Lonzo.
Assuming they get LeBron, Kawhi and Paul George.

What would you trade Lonzo for? You can literally only take on a contract in the 8million range. Please find me a PG in that range with his abillity. Trade can't happen otherwise.

Also doubt Spurs wants Lonzo, since he doesn't fit at all.

_________________
hmm:
Freeza
Freeza
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Inter Milan
Posts : 22551
Join date : 2011-06-06
Age : 26

Back to top Go down

The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 Empty Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Great Leader Sprucenuce on Sat Jun 16, 2018 1:53 am

There's no way in hell they are accepting Luol Deng lol.

Also we clearly know where he's really being traded... for Boogie, picks and filler tbh.

Spoiler:
I'm kidding
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68193
Join date : 2011-06-05
Age : 30

Back to top Go down

The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 Empty Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Luca on Sat Jun 16, 2018 1:53 am

I read something about one of Pop's core philosophies is never to trade a great player to a Western rival

With that being said, I think the Lakers can make the best offer in terms of teams he would join and the Spurs are not at a point to compete right now, so they are better off taking it rather than letting him rot for a year on the bench- how much karma would that be though?

The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 847

LeBron coming to Toronto until proved otherwise
Luca
Luca
J Council Master

Club Supported : Juventus
Posts : 13816
Join date : 2011-06-05
Age : 27

Back to top Go down

The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 Empty Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Freeza on Sat Jun 16, 2018 1:56 am

@Great Leader Sprucenuce wrote:There's no way in hell they are accepting Luol Deng lol.

Also we clearly know where he's really being traded... for Boogie, picks and filler tbh.

Spoiler:
I'm kidding


No trade is happening without Luol Deng Laughing Not even a question.
Might be Randle, Kuzma and Ingram for Kawhi straight up in a sign and trade perhaps. That's probably too much if he intentionally lowers his value.

_________________
hmm:
Freeza
Freeza
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Inter Milan
Posts : 22551
Join date : 2011-06-06
Age : 26

Back to top Go down

The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 Empty Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Luca on Sat Jun 16, 2018 1:58 am

I just can't wait for Lonzo's LeBron diss track titled "Pass me the ball"
Luca
Luca
J Council Master

Club Supported : Juventus
Posts : 13816
Join date : 2011-06-05
Age : 27

Back to top Go down

The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 Empty Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Great Leader Sprucenuce on Sat Jun 16, 2018 1:59 am

Then Lebron responds with a pop hit called " You gotta fit in not fit out ".
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68193
Join date : 2011-06-05
Age : 30

Back to top Go down

The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 Empty Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Freeza on Sat Jun 16, 2018 1:59 am

@Luca wrote:I just can't wait for Lonzo's LeBron diss track titled "Pass me the ball"


Would be funnier if Lonzo isn't the player in the league who's the quickest to pass after he receives the ball hmm

_________________
hmm:
Freeza
Freeza
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Inter Milan
Posts : 22551
Join date : 2011-06-06
Age : 26

Back to top Go down

The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread - Page 22 Empty Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 22 of 40 Previous  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum