General Games Discussion

+16
Jay29
Tomwin Lannister
BarrileteCosmico
Harmonica
Freeza
Bellabong
Onyx
rincon
M99
Kaladin
LeVersacci
danyjr
Great Leader Sprucenuce
Thimmy
RealGunner
Firenze
20 posters

Page 20 of 40 Previous  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Next

Go down

General Games Discussion - Page 20 Empty Re: General Games Discussion

Post by Thimmy Sun 19 Nov 2017, 22:57

M99 wrote:Nier Automata is incredible. The whole sequence in the amusement park with the roller coaster ride and ending with that big *bleep* boss fight was amazing. The soundtrack is so good too.

I can see RG loving this game.
Both of you are going to get burnt out on Nier’s initial repetitiveness before you get to the part where the story picks up (third playthrough). You read it here first Razz RG: I suggest starting on Persona or Yakuza 0 instead of Nier.

Thimmy
World Class Contributor
World Class Contributor

Posts : 12354
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

General Games Discussion - Page 20 Empty Re: General Games Discussion

Post by RealGunner Sun 19 Nov 2017, 23:02

Yea I think I'll play yakuza 0 next. That or sleeping dogs.

RealGunner
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 89399
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

General Games Discussion - Page 20 Empty Re: General Games Discussion

Post by M99 Sun 19 Nov 2017, 23:46

Both really good games Thumbs up

Also keep this in mind when playing Metro, moral choices affect the ending.
M99
M99
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : AC Milan
Posts : 30371
Join date : 2011-06-06
Age : 99

Back to top Go down

General Games Discussion - Page 20 Empty Re: General Games Discussion

Post by Great Leader Sprucenuce Mon 20 Nov 2017, 00:04

Yeah the Amusement Park mission is amazing on Nier.
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68966
Join date : 2011-06-05
Age : 32

Back to top Go down

General Games Discussion - Page 20 Empty Re: General Games Discussion

Post by RealGunner Mon 20 Nov 2017, 00:12

I didn't even know you played Nier wtf
RealGunner
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 89399
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

General Games Discussion - Page 20 Empty Re: General Games Discussion

Post by Great Leader Sprucenuce Mon 20 Nov 2017, 00:15

RealGunner wrote:I didn't even know you played Nier wtf


I was playing it a lot earlier in the summer, i just stopped though lol.

I'll get back to it though.
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68966
Join date : 2011-06-05
Age : 32

Back to top Go down

General Games Discussion - Page 20 Empty Re: General Games Discussion

Post by Thimmy Mon 20 Nov 2017, 02:33

I played a few hours of the Titanfall 2 campaign the other day and it really made me wonder why there was so little hype surrounding it. The little I’ve played of the game has been great fun. I bought the game for super cheap from the double discount sale in PS store, but I would’ve gladly paid full price for a game of this quality. The controls are super smooth and fully customizable, as expected by Infinity Ward’s former development duo. The campaign seems great, and it’s a lot of fun to mow down enemy troopers using the different robot weapon setups. Would’ve bought Titanfall 2 when it came out if I’d known it was this good. Anyone know why it flopped commercially, despite receiving so much praise by practically everyone who has played it?
Thimmy
Thimmy
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Real Madrid
Posts : 12354
Join date : 2011-06-05
Age : 34

Back to top Go down

General Games Discussion - Page 20 Empty Re: General Games Discussion

Post by Great Leader Sprucenuce Mon 20 Nov 2017, 02:38

There's so little hype because nobody played it lol.

EA's fault though, releasing it between Battlefield and CoD was one of the most moronic decisions i have seen.

If they released it in January something after the FPS hype died down i guarantee loads more would have bought it.

Myself included.
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68966
Join date : 2011-06-05
Age : 32

Back to top Go down

General Games Discussion - Page 20 Empty Re: General Games Discussion

Post by M99 Mon 20 Nov 2017, 02:48

Titanfall 2 is the best FPS of this gen when you consider SP+MP plus no *bleep* lootbox BS and lots of free updates

Me and Jonathan were laughed at when we hyped it. Not surprised at how good it was as the original Infinity Ward made it.
M99
M99
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : AC Milan
Posts : 30371
Join date : 2011-06-06
Age : 99

Back to top Go down

General Games Discussion - Page 20 Empty Re: General Games Discussion

Post by Great Leader Sprucenuce Mon 20 Nov 2017, 02:52

Still gonna laugh at you tbh.
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68966
Join date : 2011-06-05
Age : 32

Back to top Go down

General Games Discussion - Page 20 Empty Re: General Games Discussion

Post by M99 Mon 20 Nov 2017, 03:08

Great Leader Sprucenuce wrote:Still gonna laugh at you tbh.


Gonna allow you to. You've been laughed at enough for preordering Battlefront 2 (:
M99
M99
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : AC Milan
Posts : 30371
Join date : 2011-06-06
Age : 99

Back to top Go down

General Games Discussion - Page 20 Empty Re: General Games Discussion

Post by Harmonica Mon 20 Nov 2017, 14:01

RealGunner wrote:Which brings out a great question.

Top 3 gaming studios for you guys? Based on personal preference etc

Mine

1) FROM Software
2) Naughty Dog
3) CD Projekt Red
Piranha Bytes
Bethesda
Bioware (old)
Harmonica
Harmonica
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : PSG
Posts : 13754
Join date : 2011-06-07

Back to top Go down

General Games Discussion - Page 20 Empty Re: General Games Discussion

Post by Harmonica Mon 20 Nov 2017, 23:39

Holy moly Beamdog has a countdown on their next announcement https://www.beamdog.com/

Please be something for Baldur's Gate. bounce
Harmonica
Harmonica
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : PSG
Posts : 13754
Join date : 2011-06-07

Back to top Go down

General Games Discussion - Page 20 Empty Re: General Games Discussion

Post by Harmonica Tue 21 Nov 2017, 11:28



Meh, never really played NWN, but people seem to be happy about this.
Harmonica
Harmonica
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : PSG
Posts : 13754
Join date : 2011-06-07

Back to top Go down

General Games Discussion - Page 20 Empty Re: General Games Discussion

Post by Thimmy Tue 21 Nov 2017, 18:11

Great Leader Sprucenuce wrote:
Firenze wrote:I think Ubisoft are underrated btw, yeah they kinda throw out games with similar open world tasks but they still make enjoyable games

AC series has been pretty strong, some GOAT's and some meh games
Far Cry is a good time
The Division (genuinely fun co-op game)

and quite a few others, not in my top 3 but probably top 5


As much as i shit on them i agree Laughing can't deny they have made a lot of games i have enjoyed over the years.

My Top 3 would be CDPR, Naughty Dog and Rockstar tbh.

The others are like are either too infrequent like Retro or just have some unreal duds to be top 3.


Wow, I wholeheartedly disagree on your opinions regarding Ubisoft. They may have been an underrated game publisher 10 years ago, but ever since they hit it big, they've done everything in their power to make the game industry worse. How many of their games have you guys actually played, outside of their flagships in Assassin's Creed and Far Cry? Ubisoft were genuinely struggling quite recently, not only because they oversaturated the market with largely under-developed, open-world games, and that doesn't even include their decision to opt for peer to peer servers in games that rely heavily on connectivity, their contribution towards pushing micro-transaction culture forward, or their general philosophy of style over substance. If the majority of consumers shared your contentedness regarding the quality of their games, then AC: Origins likely would've been a FIFA-quality improvement over it's predecessors. Might as well argue that EA and FIFA are underrated, at this points lol. "They still make enjoyable games". That's the most horrible excuse I've ever heard, and it can be applied to any triple A publisher, but to each their own opinion Razz
Thimmy
Thimmy
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Real Madrid
Posts : 12354
Join date : 2011-06-05
Age : 34

Back to top Go down

General Games Discussion - Page 20 Empty Re: General Games Discussion

Post by Great Leader Sprucenuce Tue 21 Nov 2017, 18:28

AC Origins is in no way a Fifa like improvement lol.

Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68966
Join date : 2011-06-05
Age : 32

Back to top Go down

General Games Discussion - Page 20 Empty Re: General Games Discussion

Post by Kaladin Tue 21 Nov 2017, 18:37

FIFA 18 was a big improvement on 17 mate
Kaladin
Kaladin
Stormblessed

Club Supported : Real Madrid
Posts : 24564
Join date : 2012-06-28
Age : 29

Back to top Go down

General Games Discussion - Page 20 Empty Re: General Games Discussion

Post by Thimmy Tue 21 Nov 2017, 18:39

Read my comment again Razz If people hadn't complained about the quality of the last few instalments in the AC series, then Origins would've been released last year. But hey, clearly I'm just one of those haters who underrate Ubisoft. Maybe they would've been able to create an even better game with less development time hmm Maybe the game would've been better if it had been an online multiplayer? That would've been a masterstroke on the part of the ironically named, U-B-soft hmm  I swear, they must be pulling some Illuminati shit to convince people that they're an underrated publisher ffs rofl

Kaladin: Can't tell whether or not you're trolling.
Thimmy
Thimmy
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Real Madrid
Posts : 12354
Join date : 2011-06-05
Age : 34

Back to top Go down

General Games Discussion - Page 20 Empty Re: General Games Discussion

Post by Great Leader Sprucenuce Tue 21 Nov 2017, 18:49

That makes no sense lol.
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68966
Join date : 2011-06-05
Age : 32

Back to top Go down

General Games Discussion - Page 20 Empty Re: General Games Discussion

Post by Firenze Tue 21 Nov 2017, 18:54

Thimmy's still furious over Rainbow 6 Proud
Firenze
Firenze
the Bloody-Nine

Club Supported : Manchester United
Posts : 33598
Join date : 2012-04-25

Back to top Go down

General Games Discussion - Page 20 Empty Re: General Games Discussion

Post by Thimmy Tue 21 Nov 2017, 18:55

Great Leader Sprucenuce wrote:That makes no sense lol.


What makes no sense? Ubisoft's practices are just as disgusting as that of EA. It's one thing to condone their practices, but to claim that they're an underrated publisher is completely puzzling to me.
Thimmy
Thimmy
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Real Madrid
Posts : 12354
Join date : 2011-06-05
Age : 34

Back to top Go down

General Games Discussion - Page 20 Empty Re: General Games Discussion

Post by Great Leader Sprucenuce Tue 21 Nov 2017, 18:59

You're rambling at the moment brah, in fact no offence but you sound like Chad Razz
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68966
Join date : 2011-06-05
Age : 32

Back to top Go down

General Games Discussion - Page 20 Empty Re: General Games Discussion

Post by Thimmy Tue 21 Nov 2017, 19:21

So, the general consensus is that Ubisoft are underrated then? Chaka Nope, just Fifarenze and Mole Proud
Thimmy
Thimmy
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Real Madrid
Posts : 12354
Join date : 2011-06-05
Age : 34

Back to top Go down

General Games Discussion - Page 20 Empty Re: General Games Discussion

Post by RealGunner Fri 24 Nov 2017, 19:23

Black friday lads

What we doing?
RealGunner
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 89399
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

General Games Discussion - Page 20 Empty Re: General Games Discussion

Post by Great Leader Sprucenuce Fri 24 Nov 2017, 19:23

Might add to my never ending backlog with Wolfenstein 2 hmm
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68966
Join date : 2011-06-05
Age : 32

Back to top Go down

General Games Discussion - Page 20 Empty Re: General Games Discussion

Post by RealGunner Fri 24 Nov 2017, 19:24

i need the first one but it's more expensive than the new one lol?
RealGunner
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 89399
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

General Games Discussion - Page 20 Empty Re: General Games Discussion

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 20 of 40 Previous  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum