Witcher 3 - Part 2

Page 21 of 39 Previous  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 39  Next

Go down

Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Empty Re: Witcher 3 - Part 2

Post by Great Leader Sprucenuce on Thu Jun 25, 2015 10:22 pm

RG or anyone else really, have you done the Missing Miners contract?

The troll in this one just raised the level in lulz rofl

It's name is *bleep* Wham-a-Wham rofl

Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Posts : 68117
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Empty Re: Witcher 3 - Part 2

Post by RealGunner on Thu Jun 25, 2015 10:25 pm

nah it's a DLC quest right?

not done it yet

Rock Trolls and Godlings are my favourite creatures lol

They missed a huge opportunity to unite Johnny and Sarah imo
RealGunner
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 86395
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Empty Re: Witcher 3 - Part 2

Post by Great Leader Sprucenuce on Thu Jun 25, 2015 10:29 pm

@RealGunner wrote:nah it's a DLC quest right?

not done it yet

Rock Trolls and Godlings are my favourite creatures lol

They missed a huge opportunity to unite Johnny and Sarah imo


I really shouldn't say anything but..... and yeah it's DLC.
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68117
Join date : 2011-06-05
Age : 30

Back to top Go down

Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Empty Re: Witcher 3 - Part 2

Post by RealGunner on Thu Jun 25, 2015 10:40 pm

available DLC or upcoming?
RealGunner
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 86395
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Empty Re: Witcher 3 - Part 2

Post by Great Leader Sprucenuce on Thu Jun 25, 2015 10:42 pm

I mean the Miners thing is DLC and it's been available for a couple of weeks the Johnny thing is in the game from the start you just to have make different decisions :coffee:

That's all i'm saying lol.
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68117
Join date : 2011-06-05
Age : 30

Back to top Go down

Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Empty Re: Witcher 3 - Part 2

Post by RealGunner on Thu Jun 25, 2015 10:46 pm

There were not many decisions related to those two iirc

hmmm
RealGunner
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 86395
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Empty Re: Witcher 3 - Part 2

Post by Thimmy on Sat Jun 27, 2015 3:04 am

New contract and look for Triss DLCs out. Both free. Judging by the size of the contract DLC, I'm guessing most of it was already in the game to begin with? Not that it matters. More content cheers

_________________
Witcher 3 - Part 2 - Page 21 1577400459_125840_1577471755_noticia_normal
Thimmy
Thimmy
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Real Madrid
Posts : 10584
Join date : 2011-06-05
Age : 31

Back to top Go down

Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Empty Re: Witcher 3 - Part 2

Post by Great Leader Sprucenuce on Sat Jun 27, 2015 12:26 pm

That contract dlc was pretty good I thought.
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68117
Join date : 2011-06-05
Age : 30

Back to top Go down

Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Empty Re: Witcher 3 - Part 2

Post by Great Leader Sprucenuce on Sat Jun 27, 2015 7:41 pm

3rd playthrough Proud
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68117
Join date : 2011-06-05
Age : 30

Back to top Go down

Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Empty Re: Witcher 3 - Part 2

Post by Tomwin Lannister on Sat Jun 27, 2015 10:21 pm

Loooool das it moalé


Not sure how I feel about not regenerating health by resting ffs, it's not challenging as much as it is inconvenient tbh

_________________
Witcher 3 - Part 2 - Page 21 EuVAp8C



Luke Harper wrote:We are the ones... the ones that you've been told about. And WE... are walking upright.

Studying about those good ol' days and who shall wear, the starry crown gooood lawd. Show me the waaaaay.

Unbeaten 2011/2012.


:bow: :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:
Tomwin Lannister
Tomwin Lannister
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Juventus
Posts : 26878
Join date : 2011-06-05
Age : 79

Back to top Go down

Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Empty Re: Witcher 3 - Part 2

Post by Great Leader Sprucenuce on Sat Jun 27, 2015 10:23 pm

It doesn't do that on the higher difficulties btw.....

LOL @ the sig.
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68117
Join date : 2011-06-05
Age : 30

Back to top Go down

Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Empty Re: Witcher 3 - Part 2

Post by Tomwin Lannister on Sat Jun 27, 2015 10:24 pm

What health DOES regenerate then?

And yeah the GOATs of GOAT bog are GOATs, especially cause they sound like different pitched gareth bales on crack

_________________
Witcher 3 - Part 2 - Page 21 EuVAp8C



Luke Harper wrote:We are the ones... the ones that you've been told about. And WE... are walking upright.

Studying about those good ol' days and who shall wear, the starry crown gooood lawd. Show me the waaaaay.

Unbeaten 2011/2012.


:bow: :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:
Tomwin Lannister
Tomwin Lannister
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Juventus
Posts : 26878
Join date : 2011-06-05
Age : 79

Back to top Go down

Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Empty Re: Witcher 3 - Part 2

Post by Great Leader Sprucenuce on Sat Jun 27, 2015 10:26 pm

Oh read it wrong lol.

Was saying on higher difficulties it doesn't heal you by meditating. On normal and lower it does.
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68117
Join date : 2011-06-05
Age : 30

Back to top Go down

Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Empty Re: Witcher 3 - Part 2

Post by Tomwin Lannister on Sat Jun 27, 2015 10:27 pm

Yeah das what I mean

Effort stocking up on snacks n shit

_________________
Witcher 3 - Part 2 - Page 21 EuVAp8C



Luke Harper wrote:We are the ones... the ones that you've been told about. And WE... are walking upright.

Studying about those good ol' days and who shall wear, the starry crown gooood lawd. Show me the waaaaay.

Unbeaten 2011/2012.


:bow: :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:
Tomwin Lannister
Tomwin Lannister
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Juventus
Posts : 26878
Join date : 2011-06-05
Age : 79

Back to top Go down

Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Empty Re: Witcher 3 - Part 2

Post by Great Leader Sprucenuce on Sat Jun 27, 2015 10:28 pm

I just use Enhanced/Superior Swallow, superior especially fills up like more than half the bar rofl
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68117
Join date : 2011-06-05
Age : 30

Back to top Go down

Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Empty Re: Witcher 3 - Part 2

Post by Tomwin Lannister on Sat Jun 27, 2015 10:29 pm

Dem feels when I done the whole game with normal swallow and like 2 monster buffing potions, made like 6 out of 390490309.



Quen is love Quen is life.

Gonna Bear grylls it up on hardest difficulty though and get all my shit together.

_________________
Witcher 3 - Part 2 - Page 21 EuVAp8C



Luke Harper wrote:We are the ones... the ones that you've been told about. And WE... are walking upright.

Studying about those good ol' days and who shall wear, the starry crown gooood lawd. Show me the waaaaay.

Unbeaten 2011/2012.


:bow: :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:
Tomwin Lannister
Tomwin Lannister
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Juventus
Posts : 26878
Join date : 2011-06-05
Age : 79

Back to top Go down

Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Empty Re: Witcher 3 - Part 2

Post by RealGunner on Sat Jun 27, 2015 10:31 pm

I didn't use any food when i maxed Quen. It became so easy with the shield regenerating. One gargoyle punch and instant max health.

RealGunner
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 86395
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Empty Re: Witcher 3 - Part 2

Post by Great Leader Sprucenuce on Sat Jun 27, 2015 10:32 pm

Lol imagine doing hardest difficulty with standard potions rofl

Be like.....

Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Disaster-girl
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68117
Join date : 2011-06-05
Age : 30

Back to top Go down

Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Empty Re: Witcher 3 - Part 2

Post by Tomwin Lannister on Sat Jun 27, 2015 10:33 pm

Lmao that mission where you travel through Worlds with Geralt, and you get environmental damage in the snow was ace. In between long stretches without cover I would just pop out of a door with Quen and slowly creep my health back up Laughing

_________________
Witcher 3 - Part 2 - Page 21 EuVAp8C



Luke Harper wrote:We are the ones... the ones that you've been told about. And WE... are walking upright.

Studying about those good ol' days and who shall wear, the starry crown gooood lawd. Show me the waaaaay.

Unbeaten 2011/2012.


:bow: :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:
Tomwin Lannister
Tomwin Lannister
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Juventus
Posts : 26878
Join date : 2011-06-05
Age : 79

Back to top Go down

Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Empty Re: Witcher 3 - Part 2

Post by Tomwin Lannister on Sat Jun 27, 2015 10:33 pm

@Great Leader Sprucenuce wrote:Lol imagine doing hardest difficulty with standard potions rofl

Be like.....

Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Disaster-girl


loooool



Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Z
Tomwin Lannister
Tomwin Lannister
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Juventus
Posts : 26878
Join date : 2011-06-05
Age : 79

Back to top Go down

Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Empty Re: Witcher 3 - Part 2

Post by RealGunner on Sat Jun 27, 2015 10:38 pm

@Great Leader Sprucenuce wrote:Lol imagine doing hardest difficulty with standard potions rofl

Be like.....

Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Disaster-girl


Nah Death march is piss when you've done broken bones. I have not brewed any oils and i only have normal bombs.

@Tomwin Lannister wrote:Lmao that mission where you travel through Worlds with Geralt, and you get environmental damage in the snow was ace. In between long stretches without cover I would just pop out of a door with Quen and slowly creep my health back up Laughing


I kept going the wrong way and dying lol.

RealGunner
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 86395
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Empty Re: Witcher 3 - Part 2

Post by Tomwin Lannister on Sat Jun 27, 2015 10:39 pm

I took a wrong turn near the end of the snow bit and I fell down a steep hill that ended in front of a wall and got stuck in an infinite loop of 'sliding' so I was just surfing in to a wall and slowly freezing to death



_________________
Witcher 3 - Part 2 - Page 21 EuVAp8C



Luke Harper wrote:We are the ones... the ones that you've been told about. And WE... are walking upright.

Studying about those good ol' days and who shall wear, the starry crown gooood lawd. Show me the waaaaay.

Unbeaten 2011/2012.


:bow: :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:
Tomwin Lannister
Tomwin Lannister
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Juventus
Posts : 26878
Join date : 2011-06-05
Age : 79

Back to top Go down

Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Empty Re: Witcher 3 - Part 2

Post by Great Leader Sprucenuce on Sat Jun 27, 2015 10:39 pm

You guys do realise on that mission that you can use igni to light fires in the buildings to regenerate your health lol?
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68117
Join date : 2011-06-05
Age : 30

Back to top Go down

Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Empty Re: Witcher 3 - Part 2

Post by Tomwin Lannister on Sat Jun 27, 2015 10:40 pm

@Great Leader Sprucenuce wrote:You guys do realise on that mission that you can use igni to light fires in the buildings to regenerate your health lol?



Spoiler:
Witcher 3 - Part 2 - Page 21 U+WOT+M8+_0b8f6f79b23a3ee09eef60e3f9903fa3

_________________
Witcher 3 - Part 2 - Page 21 EuVAp8C



Luke Harper wrote:We are the ones... the ones that you've been told about. And WE... are walking upright.

Studying about those good ol' days and who shall wear, the starry crown gooood lawd. Show me the waaaaay.

Unbeaten 2011/2012.


:bow: :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:
Tomwin Lannister
Tomwin Lannister
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Juventus
Posts : 26878
Join date : 2011-06-05
Age : 79

Back to top Go down

Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Empty Re: Witcher 3 - Part 2

Post by RealGunner on Sat Jun 27, 2015 10:41 pm

LMFAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO tom rofl


Mole I couldn't find entrance to any building Laughing
RealGunner
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 86395
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Empty Re: Witcher 3 - Part 2

Post by Great Leader Sprucenuce on Sat Jun 27, 2015 10:41 pm

Ron can go *bleep* himself imo.
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68117
Join date : 2011-06-05
Age : 30

Back to top Go down

Witcher 3 - Part 2 - Page 21 Empty Re: Witcher 3 - Part 2

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 21 of 39 Previous  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 39  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum