FIFA 16 Discussion

+44
El Messico
Lucifer
windkick
danyjr
Kick
Hapless_Hans
Soul
Firenze
Amar
Mr Nick09
Abramovich
rwo power
Thimmy
Gil
Casciavit
elm_baraja_shaman
LeSwagg James
Zamuro
Freeza
Vlad the Impaler
Donuts
Myesyats
Curtinho
Jay29
B-Mac
SreeX
mr-r34
M99
VendettaRed07
CBarca
McLewis
Onyx
Jonathan28
RealGunner
Kaladin
Nishankly
LeVersacci
Tomwin Lannister
RebaƱo Sagrado
Art Morte
izzy
Great Leader Sprucenuce
The Franchise
FalcaoPunch
48 posters

Page 18 of 38 Previous  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 28 ... 38  Next

Go down

FIFA 16 Discussion - Page 18 Empty Re: FIFA 16 Discussion

Post by Firenze Tue Sep 22, 2015 12:59 am

rofl

legit died when I clicked that spoiler tag

Firenze
the Bloody-Nine

Posts : 34268
Join date : 2012-04-25

Back to top Go down

FIFA 16 Discussion - Page 18 Empty Re: FIFA 16 Discussion

Post by Great Leader Sprucenuce Tue Sep 22, 2015 1:00 am

Benoit is irresistible to Women i agree. Although Benoit was disappointed with his last experience of the opposite sex.

Reported as saying....

Spoiler:

Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68989
Join date : 2011-06-05
Age : 34

Back to top Go down

FIFA 16 Discussion - Page 18 Empty Re: FIFA 16 Discussion

Post by M99 Tue Sep 22, 2015 1:02 am

LMAO rofl

Post of the year rofl
M99
M99
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : AC Milan
Posts : 30391
Join date : 2011-06-06
Age : 101

Back to top Go down

FIFA 16 Discussion - Page 18 Empty Re: FIFA 16 Discussion

Post by Tomwin Lannister Tue Sep 22, 2015 5:53 am

I don't think I've ever made myself laugh this hard it's 6am and I just re-opened my own spoiler and I just died ffs rofl


I was insane enough before GL bants came along now I am a lost cause. Inb4 michael cole lunatic fringe BS
Tomwin Lannister
Tomwin Lannister
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Juventus
Posts : 26892
Join date : 2011-06-05
Age : 83

Back to top Go down

FIFA 16 Discussion - Page 18 Empty Re: FIFA 16 Discussion

Post by Mr Nick09 Tue Sep 22, 2015 6:40 am

Ign gave it 7.8 in review rofl
Mr Nick09
Mr Nick09
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : Real Madrid
Posts : 31600
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

FIFA 16 Discussion - Page 18 Empty Re: FIFA 16 Discussion

Post by Donuts Tue Sep 22, 2015 7:10 am

anyone else getting a very small body to head ratio in goal celebrations?
messi looks like a freak everytime i score with him lmao
Donuts
Donuts
Fan Favorite
Fan Favorite

Club Supported : FC Basel
Posts : 5710
Join date : 2012-06-27
Age : 30

Back to top Go down

FIFA 16 Discussion - Page 18 Empty Re: FIFA 16 Discussion

Post by Kaladin Tue Sep 22, 2015 11:32 am

Got my pro OVR up to 83 cheers
Kaladin
Kaladin
Stormblessed

Club Supported : Real Madrid
Posts : 24585
Join date : 2012-06-28
Age : 31

Back to top Go down

FIFA 16 Discussion - Page 18 Empty Re: FIFA 16 Discussion

Post by Firenze Tue Sep 22, 2015 11:36 am

why did I buy this ffs
Firenze
Firenze
the Bloody-Nine

Club Supported : Manchester United
Posts : 34268
Join date : 2012-04-25

Back to top Go down

FIFA 16 Discussion - Page 18 Empty Re: FIFA 16 Discussion

Post by LeVersacci Tue Sep 22, 2015 11:42 am

ES gift me all boost pls
LeVersacci
LeVersacci
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Real Madrid
Posts : 13448
Join date : 2011-09-05
Age : 31

Back to top Go down

FIFA 16 Discussion - Page 18 Empty Re: FIFA 16 Discussion

Post by Kaladin Tue Sep 22, 2015 11:46 am

Ok
Kaladin
Kaladin
Stormblessed

Club Supported : Real Madrid
Posts : 24585
Join date : 2012-06-28
Age : 31

Back to top Go down

FIFA 16 Discussion - Page 18 Empty Re: FIFA 16 Discussion

Post by LeVersacci Tue Sep 22, 2015 12:10 pm

lol just seen i'm lvl 48 and the highest is like 41 so i'm good

But thanks for the ones you gifted.
LeVersacci
LeVersacci
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Real Madrid
Posts : 13448
Join date : 2011-09-05
Age : 31

Back to top Go down

FIFA 16 Discussion - Page 18 Empty Re: FIFA 16 Discussion

Post by LeVersacci Tue Sep 22, 2015 12:14 pm

Puts the game on defensive: DM's still running in the box (:

Instruct Kroos to stay back while attacking: Runs into box and raises his hand for a cross (:

Instruct all my midfielders to stay outside the box when crossing: Still runs inside and ruins my BBC attack (:

Ronaldo & Bale tracking back like prime Di Maria & Valencia even though they're my strikers (:
LeVersacci
LeVersacci
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Real Madrid
Posts : 13448
Join date : 2011-09-05
Age : 31

Back to top Go down

FIFA 16 Discussion - Page 18 Empty Re: FIFA 16 Discussion

Post by LeVersacci Tue Sep 22, 2015 12:17 pm

On a serious note though. I like the game much more than the pile of shit that was 15.

Won't comment much on the gameplay since i've only played 3-4 games.

But the passing holy.. it's damn difficult. I can see people whining so hard that EA patches it Laughing

ES & Firenze thoughts on passing? (not UT)


LeVersacci
LeVersacci
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Real Madrid
Posts : 13448
Join date : 2011-09-05
Age : 31

Back to top Go down

FIFA 16 Discussion - Page 18 Empty Re: FIFA 16 Discussion

Post by McLewis Tue Sep 22, 2015 12:20 pm

Downloaded it from the Xbox store, but won't be able to play until after work Sad
McLewis
McLewis
Admin
Admin

Club Supported : Roma
Posts : 13400
Join date : 2011-06-05
Age : 35

Back to top Go down

FIFA 16 Discussion - Page 18 Empty Re: FIFA 16 Discussion

Post by Firenze Tue Sep 22, 2015 12:29 pm

LeVersacci wrote:On a serious note though. I like the game much more than the pile of shit that was 15.

Won't comment much on the gameplay since i've only played 3-4 games.

But the passing holy.. it's damn difficult. I can see people whining so hard that EA patches it Laughing

ES & Firenze thoughts on passing? (not UT)




can't comment on passing since all I play is UT and every time I touch the ball on clubs I'll be having a cheeky shot from 60 yards
Firenze
Firenze
the Bloody-Nine

Club Supported : Manchester United
Posts : 34268
Join date : 2012-04-25

Back to top Go down

FIFA 16 Discussion - Page 18 Empty Re: FIFA 16 Discussion

Post by LeVersacci Tue Sep 22, 2015 12:33 pm

Created a club for us. Open for friends only
LeVersacci
LeVersacci
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Real Madrid
Posts : 13448
Join date : 2011-09-05
Age : 31

Back to top Go down

FIFA 16 Discussion - Page 18 Empty Re: FIFA 16 Discussion

Post by LeVersacci Tue Sep 22, 2015 2:02 pm

Alright i've played enough to say it now. The passing is *bleep* garbage. If you thought it was bad with CPU clubs players then wait till you try it with 5 star teams. It's 10 times worse lmfaooo rofl rofl

LeVersacci
LeVersacci
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Real Madrid
Posts : 13448
Join date : 2011-09-05
Age : 31

Back to top Go down

FIFA 16 Discussion - Page 18 Empty Re: FIFA 16 Discussion

Post by Great Leader Sprucenuce Tue Sep 22, 2015 2:03 pm

I don't need to play it to tell you that tbf.
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68989
Join date : 2011-06-05
Age : 34

Back to top Go down

FIFA 16 Discussion - Page 18 Empty Re: FIFA 16 Discussion

Post by LeVersacci Tue Sep 22, 2015 2:09 pm

basically you're forced to play tiki taka (MT get in) cause you got to be in perfect angle to give out a semi good pass. I really hope they patch it asap cause playing tiki taka with Madrid with 70% possession is *bleep* boring.

Probably to make farca useful for once in the game Laughing
LeVersacci
LeVersacci
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Real Madrid
Posts : 13448
Join date : 2011-09-05
Age : 31

Back to top Go down

FIFA 16 Discussion - Page 18 Empty Re: FIFA 16 Discussion

Post by Casciavit Tue Sep 22, 2015 3:37 pm

Tomwin Lannister wrote:"rip FIFA"


2 days later




"Here's my squad guys"


FIFA 16 Discussion - Page 18 C55c2d7919fd5d1828f1fd927cfa11d1





Spoiler:


omg rofl
Casciavit
Casciavit
Fan Favorite
Fan Favorite

Club Supported : AC Milan
Posts : 9487
Join date : 2012-08-05

Back to top Go down

FIFA 16 Discussion - Page 18 Empty Re: FIFA 16 Discussion

Post by Kaladin Tue Sep 22, 2015 3:52 pm

The career mode development is amazing, its what every career mode junkie has wanted (only drawback is you can only develop 5 players)
Kaladin
Kaladin
Stormblessed

Club Supported : Real Madrid
Posts : 24585
Join date : 2012-06-28
Age : 31

Back to top Go down

FIFA 16 Discussion - Page 18 Empty Re: FIFA 16 Discussion

Post by izzy Tue Sep 22, 2015 4:13 pm

Just checked some reviews, this game is getting 9/10 in most places (IGN gave it a 7.8 Laughing).

Really? I enjoyed playing the demo as the women, but 9/10?

Ridiculous imo. EA have gotten so lazy these past 4 years.
izzy
izzy
Fan Favorite
Fan Favorite

Club Supported : Marseille
Posts : 6130
Join date : 2011-06-05
Age : 25

Back to top Go down

FIFA 16 Discussion - Page 18 Empty Re: FIFA 16 Discussion

Post by Great Leader Sprucenuce Tue Sep 22, 2015 4:18 pm

Tbh for once IGNs review seems closer to the general view of people who have played the game on forums etc etc than the other reviewers.

I think we have reached the apocalypse.
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68989
Join date : 2011-06-05
Age : 34

Back to top Go down

FIFA 16 Discussion - Page 18 Empty Re: FIFA 16 Discussion

Post by Kaladin Tue Sep 22, 2015 4:20 pm

I give it a 9.5/10
Kaladin
Kaladin
Stormblessed

Club Supported : Real Madrid
Posts : 24585
Join date : 2012-06-28
Age : 31

Back to top Go down

FIFA 16 Discussion - Page 18 Empty Re: FIFA 16 Discussion

Post by izzy Tue Sep 22, 2015 4:24 pm

Great Leader Sprucenuce wrote:Tbh for once IGNs review seems closer to the general view of people who have played the game on forums etc etc than the other reviewers.

I think we have reached the apocalypse.


You would think that........ but Operation Sports (who I respect the most) gave it a 9.0 (All-Time Classic).

A LOT of people listen to Operation Sports as well.
izzy
izzy
Fan Favorite
Fan Favorite

Club Supported : Marseille
Posts : 6130
Join date : 2011-06-05
Age : 25

Back to top Go down

FIFA 16 Discussion - Page 18 Empty Re: FIFA 16 Discussion

Post by Great Leader Sprucenuce Tue Sep 22, 2015 4:27 pm

I'm just saying what i have read lol, it doesn't read like a 9.

Not that it matters.
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 68989
Join date : 2011-06-05
Age : 34

Back to top Go down

FIFA 16 Discussion - Page 18 Empty Re: FIFA 16 Discussion

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 18 of 38 Previous  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 28 ... 38  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum